Het IKEA verhaal (3)

Op dat moment dacht ik dat ik mijn kastjes nooit zou zien. Ik wou juist voorstellen om simpelweg ons geld terug te geven in ruil voor de schabben en scharnieren, maar toen liet IKEA de klantvriendelijke kant zien die ik van hen gewoon ben:

IKEA-man: Ik heb uw dossier terug geopend en er bijgevoegd wat er gebeurd is. De deurtjes zal u in Zaventem moeten gaan kiezen, daar zit niets anders op. Maar, omdat er zoveel is misgelopen, krijgt u van ons \u20ac25.00 compensatie en een kilometervergoeding voor de rit naar Zaventem. Waar u ook meteen uw kasten meekrijgt.

Well, fine for me!

Meteen naar Zaventem gereden. Na, zoals gewoonlijk, wat verkeerd rijden, de IKEA gevonden en ik kan u zeggen, als u denkt dat die van Wilrijk groot is, nah-ah! Doe hem maal twee en je bent er. En die verdubbeling mag je letter nemen, gewoon een verdiep erop zetten.
Bij het binnenkomen zagen we meteen een rij kassa’s die oneindig leek door te lopen. Als ik mij goed herinner, waren het er zesendertig.

Maar, om een nog langer verhaal ietwat korter te maken: na lang wachten aan de klantendienst, de IKEA doorspurten, elkaar kwijtspelen ergens op een van de twee verdiepen, deurtjes kiezen die door de kilometervergoeding e.d. nog maar \u20ac6.00 kosten, hebben we nu eindelijk onze kastjes.
Nu nog de boormachine van mijn vader nogeens lenen, en de eerste meubelstukken die we samen gekocht hebben, hangen eindelijk aan de muur!



Nog geen reacties

U moet ingelogd zijn om reacties te geven.