Het IKEA verhaal (2)

Het verdere gesprek aan de klantendienst:

IKEA-man: Hmm, volgens de computer is uw dossier reeds afgesloten.
Wij: Pardon? Afgesloten? En waarom dan wel?
IKEA-man: Men zou u gebeld hebben voor meer informatie, u zou terugbellen en dat is niet gebeurd.
Wij: Dat klopt, ze hebben mij gebeld op het werk en vroeger naar de nummer van de missende artikels. Die wist ik natuurlijk niet van buiten. Ik heb nadien fortuinen gespendeerd op de wachtlijn om deze nummers door te geven.
IKEA-man: Ahja, aangezien ze hier niks hebben gehoord van jullie hebben ze het dossier afgesloten. En die kastjes die hebben we hier niet meer, die moeten van Zaventem komen.
En over de deurtjes, welke naam hadden die?
Wij: Geen idee.
IKEA-man: Ja, dan kan ik die niet opzoeken. En wij hebben die hier niet meer. Hoe gaan we dit probleem oplossen…



1 Reactie

U moet ingelogd zijn om reacties te geven.