Het IKEA verhaal (1)

Een post die ik al een paar dagen wil schrijven, maar o.a. wegens ziekte nog niet heb gedaan. En omdat ik zelf niet graag lange posts lees, heb ik hem in stukjes gekapt.

Vorige zaterdag zijn we naar de meubelwinkels gereden waar we nog problemen mee hadden. Want er is bijna niets dat hier geleverd werd zonder dat er iets fout mee was.
De laatste stop was IKEA. Het verhaal dat we daar tegen de klantendienst deden:

In mei - jawel, u leest goed: mei - hebben we hier badkamerkastjes gekocht. Aangezien IKEA Wilrijk toen stopte met badkamermeubelen, waren die niet meer in stok. Ze zouden geleverd worden via een KIALA-punt.

“Een wat?”, hoor ik u zeggen? Wel een KIALA-punt is een winkeltje bij u in de buurt waar de meubelstukken zullen worden geleverd, zodat u ze daar kan oppikken.

Toen we de kastjes zijn gaan ophalen in die winkel, kregen we enkel planken en scharnieren. Na een tijdje wachten op de rest, hebben we naar de klantendienst gebeld om te vragen wat er was misgelopen. Ondertussen - eind september dus - hebben wij nog steeds niet de rest van onze kastjes ontvangen.
Verder hadden we ook de deurtjes van het toonzaalmodel besteld. Men ging ons bellen wanneer de toonzaal werd afgebroken en dan zouden we die mogen komen ophalen. Wat dus ook niet gebeurd is.

De rest volgt dus in een volgende post…



3 Reacties

U moet ingelogd zijn om reacties te geven.